عاشقان پرسپولیس بیایید!
عاشقان پرسپولیس بیایید!
به وبلاگ من خوش آمدید
نوشته شده در تاريخ جمعه 4 شهريور 1390برچسب:, توسط محمد طاهری |
     شب گذشته و در چارچوب رقابت های لیگ یازدهم و در هقته پنجم سرانجام شاهد اولین برد سرخپوشان بودیم. بردی دلچسب که قطعا در ادامه روحیه مضاعفی برای تیم خواهد بود. دیدار این دو تیم درحالی برگزار شد که خیلی ها منتظر یک ناکامی دیگر برای حمید استیلی و شاگردانش بودند و خود را که یک پرسپولیسی واقعی تلقی می کردند! و از ابتدای لیگ سنگ دیگران را به سینه می زدند، برنده بدانند. اما سرخپوشان با همت عالی و در شبی که کاپیتان تاثیر گذار خود یعنی کریمی را هم نداشتند با سه گل حریف خود را از پیش رو برداشتند.

     شاید خیلی ها بگویند که حریف پرسپولیس چندان تیم قدرتمندی نبود و در دیدارهای آینده که حریفان به مراتب سخت تری را پیش رو دارد دوباره روند ناکامی های آن شروع خواهد شد. ولی این عزیزان بدانند در مواقعی که یک تیم در یک شرایط بحرانی به سر می برد فقط یک پیروزی روحیه بخش می تواند این تیم را به حال عادی برگرداند. حال این برد به هر نحوی و در مقابل هر تیمی باشد. ضمن اینکه بارها ثابت شده است که پرسپولیس در مقابل تیم های بزرگتر بهتر کار می کند؛ از جمله حریف بعدی پرسپولیس یعنی ذوب آهن اصفهان.

جواد برمی گردد

     شماره 9 رویایی پرسپولیس این بار با پیراهن 17 خاطرات چند سال پیش را برای ما زنده کرد. کاظمیان شب گذشته شمه هایی از آن جواد سابق را به نمایش گذاشت. او موفق شد با زدن سه گل روحیه بخش پرسپولیس را به میادین بازگرداند. همانطور که در پست قبلی هم گفتم او هم اکنون با انگیزه ترین بازیکن در میان سایرین است و این را به وضوح در این بازی دیدیم. مطمئنا وی اگر همین روند را ادامه دهد می تواند به پیراهن تیم ملی هم فکر کند. به هر حال زدن 4 گل در دو دیدار آمار بسیار خوبی برای او می تواند باشد. کاظمیان در حال حاضر به همراه انصاریفرد در صدر برترین گلزنان لیگ قرار دارد.

به امید روزهای بهتر...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.